Krympplast!

Tänkte göra ett försök med något som heter krympplast, altså plast som krymper....
Man  målar på ett plastark, färglägger, klipper ur, in i ugnen och så ska den krympa!
Har haft det liggandes länge men inte vågat prova riktigt, men nu hade jag tråkigt..

Här är iallafall resultatet (miss)Lyckat?

 
This is what i did  -  This is what i got.

Jaa... jag vågar inte göra gitarren längre ;P den får ligga där sålänge tills jag får mod till mig att värma den!

Man kanske inte ser det men döskallen är böjd och knucklig... och att klippa i den var inte det enklaste kan jag lova, man kunde knäcka plasten jätte enkelt om man gjorde fel, vilket jag gjorde på flertal ställen. Det stod i broshyren att man skulle lägga något tungt över den direkt man tog ut den ur ugnen, and i DID!
och jag hör bara Kraaaas!
och så hade man knäckt den lite till ;P  att den inte har gått sönder helt än? jag får lägga den i min hylla hahaa, som en liten souvenir!


Man ska nog börja med lite enklare grejer, hjärtan och sådant kanske....


SKa fortsätta sippa på min aspartam cola nu..... "yumm"


Kommentarer
Postat av: idaa

åhh kan man göra hål i den där plasten? kan inte du göra en sån där gittar till mig haha...så kan jag ha som halsband...jag kan betala :)...det var i alla fall fint:)

2008-04-19 @ 22:11:46
URL: http://www.iday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0