Några tips?

Första april idag!
Har inte lurat någon och har inte blivit lurad, ÄN!
Jag är jättetrött eftersom jag inte kunde sova inatt och var jätte seg på engelskan, Fast jag fick beröm för en uppsats jag gjorde som jag trott gått åt h*lvete, men tydligen inte? Det var roligt att höra!
Ska städa mitt rum, ner och handla mat, fundera på vad man ska laga för mat, Några tips?
Och sen ska jag försöka plugga lite, blev inte av något igår och jag behöver verkligen plugga, i kväll kommer massa bra program dessutom, så får rappa på!


Här är en bild på papprena jag fick köpt! och en del av mitt stökiga pysselbord!
Den längst åt höger är full av flamingos och två giraffer, den är ju bara SÅ SÖT! Ångrar faktist att jag inte tog två av den! Vet inte vad jag ska ha den till riktigt än, men den är ju för gullig!
I like red, pink and green, syns det?

image52

Ett bokmärke jag gjorde till min morsa eftersom hon läser så mycket, om jag hade finare handstil skulle jag vart nöjd! men jag har alltid haft en hemsk handstil och det är tråkigt, vill inte göra så mycket journaling då, även om jag skulle velat!
Men det är väll bara att gilla läget, det är så det är helt enkelt =)
Små Penny Black igenkottar, jag bara älskar dom! kommer nog köpa de flesta av de stämplarna!
image55

och här är mitt första försök att måla en magnolia stämpel, har använt både distress ink och akvarell, jag har nog för bred/stor pensel, så det blir till att köpa! och sen så hade jag så bråttom med att göra klart den så färgerna flöt in i varran! men utöver det tyckte jag hon blev jätte söt!
La även lite rosa liquid pearl på vingarna och blomman, syns inte så mycket, ville egentligen ha något glitter, men det har jag ikke!
 

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Vad roligt att scrappa! Vill med börja, men nu går det inte med en liten i huset. hon lär väl äta upp allt :D Däremot har jag gjort lite digiscrap.. men nu vill jag känna den riktiga känslan :)

2008-04-02 @ 19:59:36
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0