Örhänge i foten!

Ja, precis som ett häftstift låg den på golvet i min syrras rum och rätt i foten fick jag den, det var inte skönt kan jag lova. Tur att det är sånt litet hål så man inte blöder massor!
Mitire har fortfarande kvar lite av sin "rouge"... och jag har fortfarande ingen aning om vad det kan vara.

Har suttit och kollat upp grejer inför högskoleprovet som är på lördag.... dom kräver ju ganska mycket hahaha
 fast inte på det sättet man kan tro!  Jag ska altså vara framme vid chalmers senast kl 08:20 på morgonen på lördag.... och det kräver att jag ska gå upp kl 06:30.   sen ska jag vara där... till klockan 17. och bara göra massa prov..USCH säger jag bara.... ångrar nästan att jag satte upp mig för det!
Ingen mat, inte toa, ingenting..... eller tja jag får ta med mig själv, me jag är inte så mycket för allmänna toaletter..... och det kommer vara så jäkla mycket folk och grejer, ingen man känner! usch usch usch!
Får hoppas det lönar sig! hoppas på bra poäng iallafall!
Matte delen jag oroar mig för.... GAAAH!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

ajje.. örhängen ska man ha i öronen! Inte fötterna :/
oj, det där hade jag aldrig kommit på om du inte skrivit det, men vilka smarta idéer att scrappa med. Vi hade en panduro här istan, men precis lagom som jag tänkte börja handla där, la de ner :( Typiskt va?

Om jag inte hinner skriva imorgon eller på fredag så önskar jag dig lycka till på lördag, redan nu! *lyckosparkar* :)

2008-04-02 @ 22:13:40
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0