Postponing it!

Efter att ha suttit med svenska boken och Antologi boken.... och mary shelley, goethe, stagnelius och vad nu alla heter...... så har jag bestämt mig för att jag gör provet på måndag istället..... det är ganska mycket att smälta!
Årtal, namn och deras livsverk är ändå inte så lätt att komma ihåg!
Trodde ändå att Romantiken inom litteratur skulle vara ganska enkelt, eftersom romantiken är den epok som passar bäst in på mig, men ack så fel jag hade!  inte alls så enkelt ;P

Har föresten satt ett datum på när jag ska till tatueringsstudion! next friday blir det nog! Yay!


Ska köpa nya jeans på lördag, om jag hittar några.... några par blev för små... 1 annat par gick sönder på spårvagnen dagar efter jag köpt dom.... hela benet slets upp!  var en vass grej på stolens framsida som verkade fatta tycke för mina jeans, tur att jag inte skadade mig bara... men surt för jeansen, det är ju inte direkt billigt!
Och nu har jag typ 1 par kvar.... kan ju inte gå omkring i mysbyxor... tur att det blir vår och man kan ha leggins istället ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0