Puppies!

Idag har det vart gott väder med! varmt, hade på mig tunika för första gången detta året, gud vad skönt det kändes!
Hade bara en lektion idag, vikarie tråkigt nog... men jag var hemma strax efter elva!
Tog en liten powernap när jag kom hem eftersom jag sov dåligt inatt, sen åkte jag in till stan för att kolla jeans och hittade faktist ett par! jag vet inte om jag är överförtjust... men dom duger. dom var billiga! det drar sig ändå mot sommaren och man kan ha på sig klänningar och kjolar istället =)
Min farmor ringde när vi var i stan och berättade att valparna kom i natt :D Yaay
Fyra stycker små rackare blev det! två pojkar och två flickor!
Det var egentligen fem stycken men tydligen var den femte inne för länge(?) är tydligen inte så bra, så den dog tyvärr ;/, är inte super insatt i det där. Det förväntades bli fyra från början efter dom gjort ultraljud.
Ska ner till henne imon! så imon blir det bilder!.... o vad jag längtar!

Hittade även en jätte söt kjol som jag var tvungen o prova, och den var jätte fin!

See for your self


image110

Bilden gör inte kjolen rättvisa, men när gör bilder någonting rättvisa egentligen ;P


Sen kommer ugly betty och desperate housewives!


Kommentarer
Postat av: Annah

Fin kjol. Tack för tipset om tidningspapperet, ska prova i morron!

2008-04-22 @ 20:11:20
URL: http://nybylivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0