Stackars!

I morse runt 9 tiden så var vi påväg hem till min mormor och morfar och halvvägs dit så ser man en grävling som ligger där på vägen :( någon jävel som kört på den stackars grävlingen, den var ju jävligt stor med, så man ser ju den?!
Eftersom den låg i en pöl av sitt egna blod så var det ganska uppenbart att den redan var död, så det fanns ju inget o göra.

Efter vi handlat lite, så åkte vi hem till dem och jag låg och solade mig en stund, det var jätte varmt och skönt!
och nu ser jag ut som en prickikorv! ^^
Det är inte så farligt nu, men innan så hade jag fräknar i hela ansiktet, pannan, kinderna, näsan, ögonlocken! you name it!
Min hud är inte till för att solas antagligen ;P

Har vart tät i näsan de senaste dagarna, vart snorig.. tror det är pollen som kör igång ordentligt nu, så det blir nog till att börja med nässprayen igen. och hoppas att min läkare får för sig att ringa snart igen, och inte vänta 1 år som sistens.

Men nu är man hemma igen.. jag har prov imon eftersom jag sköt upp den från i fredags till imon, så det är bara att sätta sig med böckerna!

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: annah

Hej, fin blogg.

2008-04-21 @ 17:49:22
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0