Tattoo

Mailade till tatueringsstudion igår kväll eftersom det inte står öppettider på deras hemsida, och vi har bestämt att vi ska åka förbi och snacka med dem, ta reda på allt, pris, vad dom kan göra, timmar, hur lång kö det är och hur många månader jag får vänta på att få den.

Fick snabbt mail tillbaka med tider och så, men att han vill att vi ska ringa först innan vi kommer, blä jag som hatar att prata i telefon, vad ska jag säga? "hej du känner inte mig, jag mailade för 2 veckor sen, men jag kommer förbi studion idag!" jaha?
Dom svarar ju på ingenting över mail, inte ens hur lång kö det är till närmsta tid. Kan jag iochförsig förstå.... men..jobbigt att behöva åka så långt för en liten visit ;P Min morsa vill inte att vi åker förens vi fått pengar, och jag har för mig att man måste lägga en liten handpenning för att kunna boka något så det är väll lika bra =)

När jag käkade innan så råkade jag bita stenhårt på min tungpiercing!
Vilket jag gör väääldigt sällan, så jag brukar inte oroa mig eller tänka på det och när jag väl gör det så brukar min käft fatta att tungan hamnat fel eller nått, så den saktar in och det blir inte så hårt bett.. but not today! och fasiken vad ont det gjorde.. och... dessutom! så är en bit av min tand borta :( Kollade ju efteråt och kände inget i maten, så jag trodde först jag klarade mig! men nu känner jag det..
Men det är väll bound to happen sooner of later, i guess? Tur att det bara är en liten bit, inget som egentligen märks..känns större än det är.

Ska nog sätta mig och scrappa lite... har ju massa foton och göra något av!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0