Usch

Tikka masalan var ingen hit iallafall, jag gillade den inte, smakade diskmedel.
Men jag åt upp det utan att gnälla ;P för hungrig var jag ändå.. och äter jag inte middag så får jag oftast huvudvärk eller blir illamående.

Data provet gick sådär.... han har så få frågor på sina prov... förstår inte hur han ska få fram ett betyg ur det. Men minst VG borde det ju vara. Sen ska jag bara göra klart powerpoint arbetet så är jag klar med datan!
Synd att vi inte har mer datakurser i vår skola... det är ju så roligt.
Synd att jag inte tänkte på att söka in till en IT skola när jag gick ur nian, jag skulle nog trivts som fasiken!
Men jag kanske kan hitta något som har med data och sådant och läsa under tiden som jag jobbar efter studenten och så innan jag kommer in på nått psykolog eller socionom program.
Skulle gärna vilja bli programmerare eller någon sorts spelutvecklare, något inom design och sådant inom data, men det är inte så mycket betalt däremot.

Saker jag vill arbeta som:
Psykolog
Kurator
Mental skötare eller dyl
Inredningsarkitekt
Programerare
Designer
Spelutvecklare
Grafiker
Forskare
Arkeolog


Dessa har vart mina centrala tankar sen jag började tänka i dom banorna, finns säkert något mer som jag glömt.. Men något av dem borde man ju fixa. Fast psykolog eller kurator är mina förstahandsval. och arkeolog är väll mer en hobby kanske ;P



Vad är ditt/dina drömjobb???


Kommentarer
Postat av: emma

Fan vilken koll du har! Tack för alla tips, för jag ska verkligen kolla runt nu. En sådan spruta skulle verkligen kunna rädda alla mina framtida somrar ;D Sant! Hur va gårdagen?

2008-05-01 @ 10:46:11
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: annah

Vilka spännande yrken du har tänkt dig. Själv jobbar man inom äldrevården och lär nog vara fast där ett tag, vare sig man vill det eller inte...

2008-05-01 @ 11:18:22
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/
Postat av: emma

Ja det var fullt upp igår kan jag säga. En massa folk och massa ljud, otroligt att inte jag fick huvudvärk :P

2008-05-01 @ 14:58:33
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0