Varför jag inte gillar värme

Idag har det varit ett sånt otroligt vårväder, varmt som sommarn nästan.
Men med värmen så kommer också yrseln. Jag vet inte riktigt varför, men jag har Jätte lätt för att bli yr och illamående under sommaren eftersom det är varmt. inte alltid så roligt kanske.
Men annars så är det bara underbart med värmen och solen! Wonderful!

Svenska B provet gick inte som jag tänkt mig, hade riktigt memorerat allting, tillockmed årtal som jag vanligtvist har svårt med. och av någon anledning så tar hon frågor som Inte stod med alls i boken. Nåväl.. bättre lycka nästa gång, which is on friday, Upplysningen denna gången.. gör proven i lite fel ordning kanske ;P
Har suttit och smygtittat på min svenska lärares mage, hon gifte sig förra sommaren och nu börjar den se lite misstänksamt putig ut och hon går med lösa kläder, så det är nog något på gång där! synd bara att hon måste vara ledig sen, hon är min favorit lärare :/ (och många fler), lär ut bra, rättvis och har inte attitydproblem som resterande av lärarna.

Läste föresten en insändare i Metro tidigare idag, En kille som skriver något i stil med "12 års utbildning och inget inomhus jobb"
Jaha, hur tänkte han då? grundskolan är inte en utbildning. gymnasiet är däremot en utbilning! altså 3 år, not 12.
Och nuförtiden kommer man ju ändå ingen vart med gymnasieutbildning, då har man nog en jäkla tur!
Jag ska ju läsa högskola, har inte bestämt mig om jag ska arbeta lite innan eller om jag ska fortsätta läsa med en gång.
Har inte bestämt mig än heller, pendlar mellan Socionom prog., psykolog prog., eller något i stil med data? eller inredning.... det finns så otroligt mycket!
Men psykolog och socionom programmet är nog nummer ett just nu.

Behövs ju mååånga år för att bli något nu för tiden...

Några intressanta utbildningar att tipsa om???



Now, kolla vidare på cashmere maffia, som faktist är bra! även om jag tvivlade i början.

Och käka vaniljglass med björnbär och hallon, YUMMO!


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

jag vill också ha en utbildning.. men har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor! :(

2008-04-21 @ 21:46:02
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Vaniljlatte

jag vill också ha en utbildning.. men har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor! :(

2008-04-21 @ 21:46:23
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Mitt Liv Som Jag

Har du tänkt på att det kan bero på vätskebrist att du får yrsel?

2008-04-21 @ 22:11:46
URL: http://www.mittlivsomjag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0