Är det du Herr Ångest, som ligger där och lurar under huvudkudden! Schas!

The return of the rain...

Nåväl.. antar att hösten är på ingång.



Ska ringa till körskolan sen och se ifall dom har någon tid inom det närmsta, frågan är ju ifall jag ska skita i och be om en ny körlärare and go with the big asshole...
För om jag nu ber om en annan så kanske han tar illa upp och man vet ju aldrig hur bundis de där körskolelärarna är, kanske den jag får är ännu jävligare för att jag dissade hans kollega.. hummmmmm.....

En lektion måste jag ju ha så mycket är säkert..
Mormor säger att hon tycker att jag likagärna kunde haft ett körkort. För jag kör bättre än min morsa som haft det i 20 år!
Hoppas körskoleläraren håller med bara ;P så jag slipper ta massa lektioner och punga ut med pengar man kan ha till andra grejer.

Det är nu inte långt kvar till skolan börjar igen, den 20e är det upprop. Snacka om att jag börjar känna mig inte så smått pressad, redan nu börjar jag sova dåligt och känna mig allmänt rastlös.
Kan ju tilläggas att jag fortfarande inte gjort några av alla hundra läxor som ska göras heller...
Snacka om att vara envis fast åt "fel håll"?
Och alla dom läxorna är sånna avgörande och vägande grejer.... blir det bara ett vg eller kommer man upp till det där efterlängtande mvg:t....
Jag funderar på att bara skicka in alla jävla läxor och skita i vad betyget blir efteråt, för jag är sååå dööö trött. Fattar inte hur jag ska klara av flera år på högskola efter det här med. Det är verkligen en långsam död.
Men jag kommer ångra mig grovt efteråt och förmodligen försöka plugga upp grejerna ändå... så det är väll lika bra att go for it nu.


Nu ska jag ut i regnet...... för att.    ja, för att...  Har ingen bra anledning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gonzo är 2 år..har är också inne i sin könsmognad och kan vara riktigt bråkig. Men på kvällarna då han är trött är han världens keligaste. Han kan vissla gökvalsen, härma bussar, fiskmåsar och massa annat. Har en förkärlek till dammsugare o elvispar (som låter) som du kanske såg på fotografierna som finns på bloggen?

Gonzo kan inte direkt ngr trix.Men har inte testat heller..såg trixet ni gjorde..gulligt =) Kanske ska testa på Gonzo.

Gonzo (vet faktiskt ej om d e en kille eller tjej) tycker inte om min pappa. Vet faktiskt inte varför, men så är det :) Jag ska lägga in din blogg bland mina favoriter så att jag kan följa er. =) kram

2008-08-04 @ 14:39:45
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0