Bananpaj

Sedan jag läste ordet pananpaj på en tjejs blogg så har jag vart jätte sugen på det, sökte lite på nätet och hittade ett där det stod att det skulle smaka nästan som de friterade bananerna man får på kinarestauranter.

Måste prova såklart, blev jävligt gott.

1,5 dl socker
1,5 dl mjöl
100g margarin
3 msk sirap
Blanda till en deg

Skiva upp 3 bananer och lägg i en form
Lägg ut degen över bananerna och in i ugnen på 200grader i ca 15-20 minuter...
Ska bli lite knäckfärg över det hela.
Serveras med vaniljglass!


Enjoy, blev svin gott.

Inte så nyttigt... men någon gång får man unna sig det med!

(Jag bjuder inte på någon bild på det, för jag är inte bra på att presentera mat och jag vill inte avskräcka er haha!)

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Mmm.. det där lät lagom onyttigt och jättegott! Måste nog prova det någondag!

2008-08-14 @ 13:16:05
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0