Gone insane and happy birthday

Jag tror jag blivit sjuk, pysselsjuk that is.
Börjat scrappa igen, håller på med pärlor och nu har jag fått för mig att jag ska SY....
Jag har haft en symaskin sen flera år tillbaka som jag fick i julklapp, och jag ska försöka sy en yllekappa.
Ja... får se hur det kommer gå iallafall...

Min inspiration är Rouge´s kappa från x-men, eftersom jag älskar grönt så ska kappan bli mörkgrön, samma som hennes. Med luva.
Som sagt.... får se hur det kommer gå.

Varför ska jag prova på den här galna grejen? jo för att alla kappor jag provat har kostar 2-3 000 och det är inte riktigt något en student har råd med direkt.... och jag älskar kappor. Men den jag sparade ihop till sistens tvättade min morsa och den krympte till baby storlek. Snacka om att jag var sur efteråt!



Jag ska ner och klippa mig sen kl 15, ska klippa lugg! Hoppas det blir bra... sistens jag hade lugg så gick jag i 9an och jag såg ut som en bebis efter det. Fast denna gången ska jag behålla längden på håret, blir nog inte så farligt då.

Min morsa fyller 43 år idag, så hipp hipp hurra för henne!
Hon fick en extern hårdisk på 500 gb och en massa böcker i present! Just what she wanted.
Av mig fick hon böckerna, Så nu älskar hon mig ännu mer  haha

Vi har köpt massa gott som vi ska äta idag, chocklad tårta och god middag och allt =)

Hoppas ni har en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: annah

Tack snälla för din fina kommentar i bloggen.

Man läser ju om andras bebiliv och hur perfekta de är med sina barn och då kan man få prestationsångest över allt man gör och allt man inte gör.



Du har verkligen gjort min dag!



Stora kramar till dig!

2008-08-18 @ 13:45:31
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0