I have a theory...

Jag har inte  blivit myggbiten en enda gång denna sommaren.... och min morsa och syrra har 50 st vardera.
Dom flyger runt mig, men flyger snabbt vidare...
Undra om det kan vara astmamedicinen eller allergi medicinen jag tar som håller dom på avstånd, jag äter ju samma mat som mamma och syrran....

Vad än det nu är.... så är det gött iallafall  ^^,


Var och kvällsdoppa mig nyss med..... så jag fryser ganska lagom nu...
Mamma och syrra kliar lite extra på de 10 nya myggbet dom fick där nere... och jag bara myser utan ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har det allt bra du som slipper mygg bett ^^ har inte fått några heller dock ^^ men ja antar att så kan det va men en satt lite nyfiken på mig nyss :P hehe puss å kram din soetnos

2008-08-03 @ 00:34:42
Postat av: Emma

Hej jo han är en riktigt liten pajas, krävande men underbar :) Han mkt bilder på honom på bloggen om du vill kika :) Din krabat var riktigt söt :) Hur gammal? Ska kika in din blogg mer när jag skrivit klart detta. Hur e din gojja i sättet? Gonzo har höga läten som han tar till om han inte är nöjd, älskar att vissla och härma melodier etc. Men kan inte prata ;) kram

2008-08-04 @ 11:52:45
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0