Mardröms dejten

Igår så hittade jag en sida där de skrev om sina mardröms dejter eller liknande.
Jag skrattade som en galning, jag har faktist också haft en ganska mardrömsliknande "dejt"

Mardrömsdejten


Detta utspelade sig för några år sedan:
En kille skrev till mig en dag på Playahead då jag var medlem där, vi snackade där i några dagar tills vi bytte msn adresser.
Han var verkligen jätte trevlig, några år äldre dock. Han låt oss kalla honom "Mr. D".
Vi hade väldigt lika intressen och han gick olika pykologika kurser samtidigt som han jobbade och vi hade aldrig tråkigt när vi chattade, vi fick aldrig slut på samtals ämnen och det kändes verkligen som om det var "ment to be".
Efter att ha chattat i kanske 2-3 månader så bestämde vi oss för att ses.
Eftersom man har någon hjärna där inne i huvudet så tog jag med mig 2 vänner när vi åkte för att se honom.
Jag hade inte sett några bilder eller så så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta.
När vi väl träffades så var han inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men vad fan, utseendet är ju inte allt här i världen.
Vi träffades några gånger till med vännerna på släptåg tills jag kände mig säker nog att träffa honom själv.
Han hade körkort och egen bil och vi bestämde oss för en kväll att åka ut och kolla på stenaline båtarna som åker förbi vid en bro nära oss.
Väl framme så sitter vi och kollar på båtarna som åker förbi.. och det är allmänt mysigt tills han sakta vänder sig mot mig och säger leendes "Vet du... Det finns ingen som skulle höra ifall du skriker här"
Jag blir såklart helt ställd, kan bara stirra på honom..... Han öppnar handsfacket och hundra tankar far genom huvudet på en, vad är det han tar fram? Jag tänkte typ: pistol, rep, kniv... worst case scenario. Nu ska jag dö för min dummhet.
Fast fram tar han bilens sterio........
Jag säger att jag vill hem för jag mår inte så bra.....
Han säger samma sak igen om att ingen skulle höra mig, och beteer sig allmänt knäppt tills jag tvingar honom att köra hem.......

Han försökte ta kontakt med mig men jag ignorerade hans sms och sånt... Tog bort han från msn...

Sen dess så har jag aldrig träffat någon från nätet och kommer förmodligen aldrig göra det igen heller haha!


Har ni någon mardröms dejt att dela med er med? skulle vara skoj att höra.




Jag är föresten helt blöt på benet, why?
Jo för att morfar har glömt att lägga på taket på stugan igen, så det är bara takpappret och sånt på...
Så det regnar in i denna stormen som nästan gör att man flyger iväg.... and we're out och magazines... och lägga vart det droppar då altså...

jaa...... så kan det gå...
Just nu är mamma och morfar uppe på taket och joxar..... säkert helt dyngevåta.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja Gonzo är underbar...precis som din krabat =) VArför detta namn? Gonzo...syftar till han i Mupparna..har du sett honom? En lång krok till näsa..haha! Han är söt och liknar faktiskt Gonzo endel.

Ok, ja vitbukar är också sådana som inte gillar andra husdjur. Har inte vågat gå på gojjträff ännu..vet inte hur Gonzo skulle reagera. Var bor du förresten? Sthlm? hehe! Vi får ordna en liten gojjträff ;) Nä men dessa djur är iaf så kloka...gonzo är som en 3-åring i förståndet.

Nu ska jag äta..döhungrig!! kram

2008-08-04 @ 21:43:54
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Vaniljlatte

Hahaha! vilken j**a kommentar från honom! skrattar* det enda mardrömslika jag kan minnas från en "dejt" var hans kyssar. Jo, vi kom så långt och det var som om han bara sett porrisar hela sitt liv. Han kysstes med tungan utanför munnen! Japp. Tänk på den du ;P Det blidde inget mer med den killen :)

2008-08-04 @ 23:18:52
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: MittLivSomJag

Jag har en:



Jag jobbade på Waynes i Halmstad och hade en beundrare som kom in och beställde samma sak nästan varje dag.

En dag fick jag en lapp med en gaka barsligt ihopsatt dikt, me som ändå var en charmig gest.

Jag förklarade för honom att jag inte var sigel och han kom in som vanligt veckorna framöver.



Jag bröt under tiden med min kille och en dag när "killen med lappen" bjöd ut mig - igen, tackade jag ja.

Han var inte min typ alls... Kort och såg lite mesig ut, men jag tänkte att lite sällskap har ingen dött av?



Han hämtade upp mig och vi gick på en lokal restaurang.

Han verkde väldigt normal och var ju dessutom nästan lika kort som mig, så jag kände mig aldrig hotad av honom.



Trots att han bodde i grannstaden tillät jag mig själv att följa med honom hem i hans bil - idiotiskt?



Vär där drack vi kaffe, had trevligt och umgicks tills han började prata om sitt ex som lämnat honom "nyligen"

Han blev arssiv och kallade hene diverse fula ord, vilkt var obehagligt... Men det var inget emot när han plockade fram en bunte papper.



Innantill läste han en MASSA dikter som alla var dedikerade till mig.

De handlade om att gifta sig, själsfränder och om att ÄGA varandras själar.

När jag kollade dateringen var de skrivna INNAN jag ens fått den där lappen... = Läskigt



När han försökte kyssa mig drog jag mig undan och ville ha skjuts hem.



Dagarna därpå örsökte jag artigt förklara att det inte kunde bli något mellan oss men han var som besatt. Ringde mitt i nätterna och grät.

Jag slutade svara i telefon men fick istället störande mail, då han fått min email.



När han skickade en dikt med raden "Jag vill dansa dödens dans med händerna runt din hals..." blockerade jag honom illa kvickt och varje gång jag sett honom sedan dess har jag faktiskt GÖMT mig.



Sacka om mardröm.

2008-08-06 @ 10:48:21
URL: http://www.mittlivsomjag.com
Postat av: Therése

ååå fy vad otäckt! :S haha mittlivsomjag; det låter otäckt! höhöh...

jag har aldrig vaarit med om några sådana hemska dejter... :P

2008-08-14 @ 19:09:55
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0