Kalla fötter, bokstavligen.

Jag har, som jag sagt i tidigare inlägg, någon sorts förbannelse och otur med skoköp.
Jag har nog aldrig haft skor mer än en vecka innan dom går sönder och när jag och min bästa vän när vi va yngre köpte samma skor, så såg hennes fortfarande nya och hela ut efter 2 månader medans mina var så söndriga att jag inte kunde ha på mig dom.

Anyways, har 2 par dojor, och båda är sönder, och de spöregnade idag. så mina fötter var helt leriga när jag kom hem, för leran hade tryckts upp genom dojan.... så skölja av fötterna och jag kan inte bestämma mig för ifall jag ska slänga skorna...... jag har ju inget kvar då!?
Men jag kan ju inte gå i dom heller...



Hade psykologi B idag, intressant, men det är ju bara som en fördjupning från A kursen.
Synd bara att man alltid ska ha besserwissrar i klassen som ska babbla hela tiden så andra inte får en syl i vädret.

Min förra mattelärare kom med sin nyfödda lilla flicka till skolan idag, tillsammans med bebins morsa.
Altså jag har nog aldrig sett en sötare bebis,bara några dagar gammal.
Trodde jag skulle smälta inombords.... åååååååh säger jag bara!
Normalt så brukar jag inte känna så för barn..

Men allt Ida säger är "Emelie, haa? ska vi gå in i studierummet nu?" Hahahahaha

Inte lika betagen i bebisen som jag var hahahahaha


Imon ska jag ha Astronomi som första lektion Haha, inte direkt något vanligt program i samhäll.

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte sätta in en video på din gullunge =)

2008-08-28 @ 05:46:52
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0