Mycket och göra men ingen tid

Trots att det är jullov så är man mer upptagen och stressad än under vardagarna.
Mycket som ska göras och så, sen så försöker man pressa in så mycket egentid man bara kan, med allt man vill göra... och i slutändan blir det ingen egentid ändå. usch vad tråkigt.

Därför är jag inte så aktiv på datan/bloggen heller, men jag märker att jag inte är ensam om det.
Men det är ju bra på sitt sätt ;)


Trots att jag hållt bra schema på min träning till gympa tentan så har det strulat till sig helt.
Eftersom jag varit sjuk 3 gånger på raken nästan så har jag inte kunnat träna något, plus att jag heller inga direkta pengar haft att köpa nytt simkort med.

Så nu har jag altså till 9e januari på mig..... att träna ca 10h....... Det blir altså 1h om dagen nästan. Klump i magen bara av att tänka på det.
Man vill ju inte få underkänt så det är ju bara till och bita ihop och strunta i att man har lov.

Jag har också tills 9e att göra två stora arbeten på ca 5 sidor vardera plus konditions och styrke test!

Bläääääää...................

Hoppas verkligen man kan få lägga av testen nu under lovet, annars kan jag ju lägga av redan nu.
Skolan börjar ju inte förens 8-9e eller så (orkar inte resa mig och kolla).
Så det gäller att läraren inte har lov nu.........




Men men, imon är det nyår, vad ska ni hitta på?

Själv ska jag bara slappa, jag drar till mig raketer som en magnet och lyckas alltid bli jagade av dem, så jag ska sitta hemma.
Vill inte ut i fyllan och villan på nyår, äckliga klängiga killar, våldtäckter, mord, slagsmål och allt som hör till...... nej tack.

Mys framför TVn, det är grejer det!


(Här skulle det egentligen varit en bild, men blogg.se är inte samarbetsvillig idag verkar det som)


Gonnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej. Jag har tänkt mig att lägga in reklamen själv sedan. Men headern får jag nog ta o bredda så att menyen på hö sida är som den på vä, alltså under headern. Går det?

Ang. nyår som du skriver. Jag håller med. Jag ska vara hemma hos en kompis o även om vi blir ca 12 pers så kommer vi bara ha det trevligt, spela spel, kolla raketer osv...ingen sprit o skit...=)

2008-12-30 @ 10:29:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0