Bidde inget

Det blev ingen piercing idag, eftersom hon inte var inne... tydligen så hade hon bara gått hem. Så jag köpte min klänning från MQ istället.
Hon är den enda som tar den piercingen med pistol, man ska egentligen göra med kanyl...
så jag får väll ta piercingen nästa vecka eller nått.
När vi väl kom hem så bröts vår nyckel i låset, och jag och mamma bara stod och glodde på varran. Vi hade varken råd att betala någon eller något sätt att ta ut den med.
Precis när min morsa var påväg till grannen så fick jag pillat ut den med nageln. Tur nog!
Låset har vart trögt jätte länge det tar typ 5 minuter att öppna dörren ibland.
Men nu fick vi fixat matolja och doppat nycklarna i och nu går det prima ballerina som Ida skulle sagt ;P

Jag funderar lite på att göra piercingen med kanyl, bara det att göra den där med kanyl kommer göra helllllvetes ont.
Det är ju annan sak i tungan eller läppen.. För det är ju brosk där i den lilla flärpen i örat.
Väga för och nackdelar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0