Dexter säsong 2

Fyy!
Jag har ett bra antal läsare och ingen ville delta i min tävling ;P

Låter den stå kvar ifall någon får för sig att vilja delta iallafall.

Idag så var det fint väder till en början men nu är det grått och tråkigt.
Jag övningskörde igår med min mormor, hennes bil var jätte jobbig jämfört med bilskolan... men det var lättare att ha med henne än körskolsläraren iallafall.

Dexter säsong 2 börjar ikväll...22:30.

Jag har såklart redan sett säsong två....  ;P Förra året var det tillochmed.
Men jag ska kolla ändå..... älskar den serien.

Något och se för er som inte sett... =)


På "2 and a half men" förut så sa Allan "blablabla Goetacanal blablabla" och jag regestrerar inte att det var Götakanal han snackade om..... trodde det var någon tropisk canal i varmare länder han snackade om haha.
Min syrra påpekade däremot att att det var götakanal han snackade om...
Lite onödigt vetande bara !



Min halsinfektion verkar ha gått över, men nu kommer det jobbigaste.... hostan.

Jag kan ha hosta i över en månad efteråt om jag har otur... pga astman. It sux


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Jag tyckte Dexter var för otäck faktiskt. Klarade inte se den första säsongen ens, så jag lär inte titta på andra heller :S



2008-07-08 @ 22:53:44
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Vaniljlatte

åh! tack för nomineringen! Kunde inte kommentera det inlägget konstigt nog..

2008-07-08 @ 23:24:43
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0