Djurpark

 Idag så var vi iväg till Borås djurpark för att kolla på alla söta djuren.
Vilket betyder att vi åkte kl halv nio på morgonen och var hemma ganska tidigt... Morföräldrar ni vet..
Det var fint väder duggade lite med det gjorde inte så mycket.
Vi fick sett nästan alla djuren, så det var inte så farligt.. trodde det skulle vara fler djur som gömde sig.

Lite bilder från idag:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  

De mesta djuren ser man ju vad det är förnågot, jag kommer inte ihåg alla exakta namn. Men den sista bilden är vildhundar, kanske inte så lätt att veta.
Men giraff, björn och varg vet man nog.



det blev många bilder det.......
Jag tog sammanlagt 307 bilder, så detta är ju bara ett litet urval HAHA.

De djur vi inte fick sett var tiger och lodjur tråkigt nog. dom gömde sig =/


Jag har ingen aning om ifall bilderna funkar, för själv kan jag inte kolla på dom på bloggen, konstigt.
Så någon, ifall det funkar/ inte funkar att kolla på bilderna, tell me.

Hoppas någon orkar se alla Haha, blev en himla massa!


Cool aprygg föresten, kan ju fläta riktigt ordentligt där ju! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, we can sew the pics:)

2008-07-13 @ 12:06:07
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: annah

Jädrar, det blev knäppt en del kort med andra ord ;)

2008-07-13 @ 21:33:31
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0