Go Mozilla!

Igår så satt jag och försökte ladda ner WinRar för att kunna öppna en zip fil jag laddat ner, nästan direkt efter jag inte kunnat installera den så fick jag genast massa mystiska Virusmeddelanden och upppoppande rutor och massa grejer som började laddas ner av sig själv.. jag blev hel stressad så jag drog bara ur sladden ur datan för det vägrade sluta ladda ner whatever det var som laddades ner, förmodligen mer virus skit?
Fick tipset av en kompis sen att Explorer har vart knäppt det senaste och att jag borde installera Mozilla firefox igen. Which i did.
Och nu är allt prima, så nu funderar jag på ifall jag har några virus eller vad fan det var förnått.. för det är helt borta nu iallafall.
Mysko mysko

Dagen spenderades i stan. För att leta jeans.. och jag hittade verkligen ingenting. hittade massa andra grejer däremot.
Men det är jeans som behövs. har bara 1 par och jag hatar dem, lika mycket som jag hatar att prova jeans.
Min syrra hittade ett par snygga baggy levis jeans för 1000 spänn.....  så jag hatade henne lite efteråt.
Att dom ens kan med att sätta sånna priser på grejerna altså.... usch.
Men dom är ju onekligen snygga.... men ändå inte värt den fläskiga summa.
Men men, hon har väll inte fått något riktigt money value än.

Jag och hon är förövrigt som yin och yang... totally different.
Tur för morsan då... hon har fått "en av varje stil".




Min syrra som hatar foton ska alltid ställa sig i någon mongo pose


Vi såg föresten Narnia - Prins Caspian idag med!

Den var grymt bra! faktiskt.. det trodde jag inte.
Ettan tyckte jag var lite sådär små mesig... men denna var faktist jätte bra!

Definitivt något ni bör se om ni gillar lite så fantasy.

Jävla fina effekter och animeringar och sådant, otroligt vad man kan göra nu för tiden altså!

Hoppas ni haft en fin fredag iallafall, så får man hoppas att det fina vädret fortsätter =)

Kommentarer
Postat av: ida

Sjukt snygg outfit du har måste jag säga,. Skitsnyggt.

2008-07-26 @ 06:39:51
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: Vaniljlatte

Snyggt!



Vill också se Prins Caspian. Men har hört att magin som finns i ettan är lite borttappad i den här delen? Jag älskade första filmen. Fullkomligen älskade den! :)

2008-07-26 @ 09:45:08
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0