Grönt e skönt

Jag har suttit och fixat lite med Theréses bloggsida nu, hon som vann designen =) ändrade den faktist lite. Haha
Men jag tyckte det passade bättre... ser bättre ut också faktist. Nöjd är jag och det hoppas jag hon är med!
Kruxet är ju bara att hon inte kan se designen :S
Men jag hoppas att den slutar fega sig och visar sig snart så hon får se resultatet!

 

Nu ska jag kolla på Dexter iallafall... =)

Försöker påtvinga den på alla andra hahaha... just nu är offret min mormor. Får se hur hon gillar det!

Kommentarer
Postat av: Therése

jättefint blev det!! Jag gick in i inställningar och kollade på förhandsvisa! Då visade den sig! Men inte om jag går in på min blogg... :/ Men det kommer nog snart för alla andra kan se designen! :) Tack igen och många kramar!

2008-07-21 @ 23:26:46
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0