Hufvudvärk

Nå, jag dog inte men det var nära på altså.... Fy!

Jag färgade mitt hår igår och resultatet blev väll inte riktigt som jag tänkt mig.
Får ha det i några dagar och se om jag trivs med det, blev lite väl mörkt.


Before                            After
Innan var det mer rödorangebrun, nu är det någon.... vin röd.

Min syrra har haft en kompis sovande över här så det har blivit trångt så jag har inte sovit särskilt bra.
Dricker nog inte tillräckligt med vatten heller, har nog druckit sammanlagt 1 glas vatten på 2 månader....
Men när man har cola tillgängligt dygnet runt så blir det ju lätt att man tar det istället tyvärr.
Resultatet är ju iallafall att jag haft huvudvärk varje dag.
Måste skärpa mig.


En läkt tatuering... den klarade sig undan alla dumma grejer jag har för mig.
Så nu går jag omkring med en benvärmare för barn på armen och solskyddsfaktor under eftersom jag inte riktigt litar på att den skyddar bra, jag vill då inte ha någon blekt tatuering här iallafall.....
Så jag ser lagom rolig ut när jag går omkring i bikini med en tjock benvärmare på armen!

Drick mycket vatten i värmen nu!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag tycker det var en jättefin färg!! :D

2008-07-28 @ 22:51:55
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0