Oh shiny

Det gick fint att sova med tatueringen och plasten läckte inte ur något av den goa sörja som tatueringen avger, som tur är.
Nu är plasten avtagen och tatueringen kliar ganska mycket, men det är ju ett tecken på att den läker, så det är ju bra.

 
Man ser riktigt hur det är upphöjt, skorpa och svullnad.
Och såklart massa hudkräm ...
Men det ser fan inte lika fint ut på bilderna som det är i verkligenheten. *morr*



Idag ska det övningsköras och sen ska jag agera data reperatör, eftersom mormors data har virus och shit.

För övrigt.. så är jag jääävligt sugen på Pizza... det var längesen jag käkade det.


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

huga.. minns när min på ryggen läkte.. fi faen! Och inte gick det att sova på rygg heller.. erkänn att du legat blickstilla med armen hela natten! ;P

2008-07-19 @ 08:40:21
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0