Önskar jag kunde anmäla honom

Jag har precis ringt och avbeställt min körlektion kl 15:40, varför kasta 400 spänn i sjön tänker någon då.
Men ärligt talat... efter förra gången så känner jag bara en stor ångest inför att övningsköra. Jag är inte alls lika positivt inställd till det längre... jag känner bara att detta är något jag måste avsluta för att jag påbörjat det, men jag känner inte att det är skoj längre.
Önskar jag kunde göra något åt den jävla körläraren. Svårt att förklara vad han gjorde, det låter nog inte som mycket i allmänhetens öron. Men det var för jävligt för mig. Det är ändå en ganska utsatt situation att sitta där.
Han är uppenbarligen inte van vid att ha helt nollställda förare eftersom han förväntar sig att jag ska kunna köra ute i trafiken redan på andra lektionen och tvingar det till mig under den tredje.
Sen blir han förbannad och smätter en på fingrarna när man gör fel. Oerhört kränkt kände jag mig efter den lektionen.
Han förklarar inget utan förutsätter att jag redan vet allt. Jävla idiot.
Därför väljer jag att kasta 400 spänn i sjön och hoppas att jag aldrig ska få se honom igen.
Ska övningsköra med min mormor och hoppas att glädjen att få köra kommer tillbaka igen.

Fy fan för honom säger jag bara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0