Segt.

Usch, idag har varit en sån seg dag.
Har bara legat typ.. var iväg på en promenad så skulle vi utforska en ny väg och så var det knappt att vi hittade hem igen, fick gå genom skogen och alla härliga mystackar och fästingar, så jag tog en långdusch sen när jag kom hem igen. Annars kryper det ju på en hela kvällen sen.
Nu är det "Skräckfilm" på tv, The skeleton key, har för mig att jag sett den en gång för längesen och att den inte är så bra, men jag har inget bättre för mig riktigt.

Eller jo, hålla efter så att Mitire inte biter på allting.
Köpte nya pellets till henne igår.. haha när jag först gav henne så riktigt hon sken av upphetsning av att få smaka för det såg förmodligen gott ut. Men efter hon fick den i munnen och hon upptäckte att det inte var godis... så satt hon med den lääängst ut i näbben och stirrade på den och mig som om jag vore dum i huvudet, sen så öppnar hon näbben sakta och låter den ramla ner på golvet.
Fröken kräsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0