Sunny day....

Mirakel! det har vart solsken hela dagen!  Får ju hoppas att det håller i sig också då!
Så man får badat något i sommar!

De senaste dagarna har jag gått och mått illa från och till hela tiden, är inte så trevligt. Tror det är för att min mormor lagar så fet mat. Jag är inte riktigt van vid det. Plus allt vitt bröd man mökar i sig här ute altså! *phu* ett mirakel att jag inte gått upp 20kg.
Jag är så jävla trött nu med, skulle kunna somna på studs, ändå har jag sovit hur bra som helst.
Låter kanske inte så bra med illamående och trötthet, men det är knappast något sånt på gång här.

Kanske värmen som får mig att känna mig dåsig.

Var föresten nära på att köra på en cyklist idag. Jaa.... idioten ser sig inte för, och bara kör på runt hörnet utan att kolla sig för, och eftersom det är en hög mur där så ser man ju inget. Men duktig som man är kör man sakta och cyklistidioten som kör i 50km/h typ, lyckastvärbromsa och nästan vingla ner på marken.
Skulle vi krockat så skulle det ju säkert varit jag som ska böta och grejer.. Men så som jag ser det så var det ju verkligen inte alls mitt fel.... idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0