Tattoooooooo

Internätet är verkligen skit segt här.... Det tar mig ungefär 1 sek att ladda ett youtube klipp eller dyl vanligtvist.. och nu tar det... ja och jag skojar inte..... 20 minuter! Fattar inte vad som hände, för några dagar sen var nätet jätte bra.



En jätte bra låt!



Denna med, lite rolig ;P


Idag när jag var ute och övningskörde så stötte jag på en annan som övningskörde, en kille som åkte frammåt 2 km/h...
Var ganska skoj och se när man zoomade förbi, märker man hur långt man själv kommit! ^^,


Imon bär det av till tatuerings studion! Hell yeah! Måste ladda batterierna i kameran med!


Nyduschad som man är och blöt i skallen så vill jag egentligen inte ge mig ut i det fina "vintervädret".. Men det kommer ta tills imon för håret att torka och jag vill promera nu!

Så... Promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0