Utmaning

Jag ska göra min första utmaning, som jag fick av VaniljLatte.

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:

1. Bli frisk

2. Gå och handla

3. Städa lite i stugan

4. Chatta med Acke ;P

5. Njuta av mitt sommarlov!

Vad gjorde du för tio år sedan?

Hmm.... för tio år sedan så var jag hela 8 år, haha.
Så jag lekte förmodligen med alla kompisarna på gården och gick i.... hmm 3e klass blir det väll???
och Retade mig  förmodligen på min 3 åriga lilla syrra ;P

Ställen jag bott på:

Övre biskopsgården......
Och nedre biskopsgården?
Altså.. bara i Göteborg.. Born and raised.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Köpa den snyggaste hightech villan och INREDA  ^^,
2. Köpa massa grejer till min familj!
3. Åkt världen runt, speciellt Japan och USA
4. Åkt till fattiga länder och byggt hus och sjukhus osv, eftersom jag inte tror på att skänka pengar till föreningar. Pengarna kommer aldrig fram till vad dom var menat till!
5. Jag skulle inte jobbat ;P Jag skulle gå kurser och lära mig språk och hantverk och massa roliga  saker istället!

Och jag utmanar: Ida, Lisa, Nybylivet, LitenEmma, Min syrra, Jenny


Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Annah

Men det är ju samma utmaning som jag fick göra för någon vecka sedan. Efterssom svaren är ganska lika som när jag gjorde den då, så hoppas jag att du inte blir besviken om jag avstår denna gång....

Men utmana mig gärna fler gånger :)

2008-07-07 @ 14:09:45
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0