Värmebölja

Nu har vi kommit ut till "sommarstugan"..
Alltså den utbyggda gäststugan på mormor och morfars tomt ;P
Men eftersom dom bor på "landet" och i hus, med trädgård och stranden nära, så är det altså hundra gånger bättre än att sitta och ruttna bort i våran lilla lägenhet med pappersväggar och fördomsfulla idioter på gården!

Packade i princip hela dagen igår eftersom det var så himla mycket som skulle med....
Och idag är det så jääävla varmt.... i morse kl 9 var det 34 grader, i solen då....
Men det skulle inte förvåna mig om det är närmare 40 grader.
Jag smälter! jag försökte sola lite men det går helt enkelt inte.. Stranden ligger bara några minuter här ifrån..... men jag orkar inte!
Jag orkar verkligen inte röra mig.
Sitter här i lilla stugan med fläkt på ;P och ser på när Mitire försöker snappa åt sig våra små choklad bitar.
  

 

Sen spelade jag och min lilla syrra (på bilden)  "vad-detta-nu-heter?" och jag raserade den såklart ^^, Den blev jäkligt hög till sist!

Jag har fortfarande inte riktigt tillfrisknat.... halsen är bättre, men jag har blivit snorig och hostar jäkla massa, men egentligen är det väll bara positivt, för det är så det brukar bli precis innan jag blir frisk.
Slipper iallafall ha feber frossa som i förrgår natt. =)

Hoppas ni mår bra där ute, och tar vara på värmen nu när den är här. Det ska snart bli regn igen har jag hört!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Du har blivit utmanad i min blogg! :)



http://vaniljlatte.blogspot.com/2008/07/utmanad.html

2008-07-05 @ 20:06:34
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0