Äckliga jävla grannar...

...Är vad vi har!!!



När vi gick ut i morse så det första vi ser är att det ligger 3 soppåsar utspridda över utsidan av trappuppgången.
Hur trevligt är det att behöva trampa i använda blöjor och rutten mat?

Det var sista gången tänker jag efter att ha varit med om detta ca 10 gånger innan sen den nya snuskiga äckliga familjen flyttade in!
Fan är det så jävla svårt att öppna en sopedörr eller? dom ställer ju påsarna direkt utanför ändå? Eller i 3 dagar utanför deras ytterdörr i trappupgången innan dom ställer ner det där nere, hur gott är det när svalen luktar gammal bajsblöja? Ibland luktar det ju tillochmed in i våran hall! om dom inte orkar med den äckliga doften i lägenheten och ställer den på utsidan istället så tro fan att inte vi njuter av doften direkt?

Jag skrev iallafall en fin anonym klagolapp och hängde upp där nere, samtidigt som fastighetsskötaren åkte förbi och såg detta! fan vad gött. Han blev ju såklart fly förbannad och svor och hade sig. Medan jag förklarade att det bara kan vara någon av 2 familjer i våran svale för det är bara dom som har små bebisar. Så då gick han upp och plingade på, jag hoppas fan att det nådde fram till dem!!!!!!

En av många nackdelar av att bo i ett såkallat "Ghetto".

Idiotiska människor som tydligen aldrig sett soprum förut och vet vad dom är till för, undra ifall det var därför dom var tvungna att flytta från det förra stället?!
Finns aldeles för många av dessa blåsta idioter nu för tiden


ARG!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Urkas!! Lät inget vidare =( Hade nog blitt tokig jag med! Hoppas fastighetskötaren fick dom att förstå..men har dom inte fattat det tidigare att man inte slänger sopor i trapphuset så är det ju frågan om dom nånsin gör det!



Hoppas det löser sig.

Ulrika

2008-06-11 @ 22:47:55
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: emma

Ja och när det börjar så kommer mina kilon som är kvar att rasa :) haha, längtar :D

2008-06-12 @ 13:44:44
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0