Besatt

Hej på er!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, jag är helt slut.
Snuvan tar verkligen kol på en. Speciellt nu när jag vart nere hos farmor hela dagen med hennes valpar.
Jag slingade min farmors hår och det blev fint och hon blev nöjd. Fick en liten peng för det med även om jag sa att jag inte ville ha något. Men det är väll bara välkommet =)
Vi badar ju inte direkt i dom ...
La även ut en annons på valparna på blocket på dom 2 som inte redan var tjingade och det ringde en bara efter 10 minuter, det gick snabbt så nu är det bara den sötaste kvar. Konstigt nog :S
Valparna är så goa.... vill bara stoppa en innanför tröjan och låtsas som ingenting ;P smyga hem med dem.

Nu är det bara 7 ungar kvar att tjinga hos oss..... två veckor kvar men jag börjar känna mig måttligt stressad, Vill inte lämna in dom till djurbutiken, dom misssköter dem så =/

Jag har föresten blivit besatt av japanska låtar, haha.
Jag vill så gärna lära mig japanska. ska typ gå någon kurs om jag hittar!
Synd att ingen annan vill lära sig... får jag ju gå ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0