Mördarens Jakt

Ännu en film avklarad, Arn - Tempelriddaren denna gången.
Märks det att min sommar är tråkig eller vad?!

Jag tyckte inte filmen var bra, men jag är inte big fan av svenska filmer, jag tycker skådespelarna är så konstlade.
Imon är det nästa körlektion och då ska jag har med mitt KK-tillstånd ;P
Och ut på vägen..... kommer nog komma hem med värre träningsvärk än förra gången, så som jag kommer spänna mig. Huuu.

Läste igenom Teori boken igår kväll också.... och hjärnan som, är på sommarlov.... ville inte fatta alls.
Får hoppas det går bättre nästa gång!

Vår första råtta har föresten flyttat :(
Snyft.
Till min far gick denne fagre råtttös, hmmmm.... Hoppas hon har det bra. Kan ju säga att jag inte är sådär jätte säker.
Sen ska 2 till åka på lördag.
Och säkert en till :(  Ska komma en och kolla på våra små flickor.
Och så ska vi behålla en... en mörk hona som jag döpte till Nymphadora, Som i Nymphadora Tonks i Harry Potter Haha
Men mamman heter ju Malfoy som min syster döpt så det passar ju in ;P

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, Mördarens jakt, av Robin Hobb.
Jag bara slukar böcker känns det som... Men är det någon som kan blaim me?  *Tittar menande mot fönstret*

Kommentarer
Postat av: vaniljlatte

Jag blev också besviken på Arn, i mitt huvud, efter att ha läst böckerna, var han mycket mer manlig! Och ibland är det inte bra att ta helt nya "talanger". Det blir som du skriver väldigt konstlat.. trist. Men man måste ju se fortsättningen i alla fall =)

2008-06-25 @ 07:51:24
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0