My sunshine

Nej, denna körlektionen gick inte bra, jag vet inte om läraren hade haft en dålig dag eller så, för han klankade på allt jag gjorde. "Nej! du parkerade en cm för mycket åt det hållet"   det kändes verkligen som om han letade efter felen.
Tur att jag bara ska ha en till lektion... sen ska jag privatköra resten av sommaren och sen när jag går tillbaka till körskolan så ska jag be om en annan lärare. För nu känns det verkligen skit med honom, och så ska det inte vara heller. För då tar det ännu längre tid innan körkortet blir taget.

  
Från igår, min lilla kråka hade vart med mig in i duschen och fått duscha med.

Synd att man inte ser alla små igelkottspiggarna hon har i nacken från ruggningen! dom klias så på henne stackarn!

Det verkar väll som om vädret börjar bli bättre nu? hoppas det blir solsken snart!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag e så nööööjd med mina inköp :D ikea e skitkul! Och vad söööt hon e lilla mitire ! Jag saknar mina grå, men får träffa dom igen i veckan :D

2008-06-29 @ 21:06:31
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0