Tunga lyft = ont

Jag fick för mig att försöka bära min syster förut hon är ju nästan lika lång som mig, och direkt jag släppte ner henne så fick jag svin ont i svanken.. så nu jag omkring hukad och ser ut som ett mongo =/
Hoppas det går bort snart, för lite småont hela tiden, vad jag än gör och försöker jag sträcka mig så jag går rakt så känns det som någon sticker in massa knivar i svanken och vrider om. Fan.
Så går det när man inte bär på rätt sätt

Jag åt nyss en riktigt smarrig lunch! Vanligtvist så äter man bara en rostmacka med smör eller nått på men nu blev det minibaguetter med ost, skinka, gurka, sallad och paprika, riktig lyx frukost eller lunch!
Jag är inte mycket för ost eller skinka egentligen, men när det ligger så tillsammans med grönsaker så smakar det gott!
Sen ska vi laga korvstroganoff... vi måste nämligen börja tömma den mat vi har.. inte bara köpa ny hela tiden. går åt hur mycket pengar som helst åt mat och sen får man slänga sånt som vi inte använt! Det är Inte bra på nått vis.

Vi har redan fått ett svar på annonsen, en som hållt på med råttor i 17 år, så hon var ju expert haha, får se ifall hon fortfarande vill ha någon efter att jag berättat att vi inte är uppfödare och så. att det var en tjuvparning.
Men det är ju ingen idé och ljuga, sådant kommer ju fram förr eller senare.
Hon var speciellt intresserade i våra små Odd-eyes, som de heter dom med bläsen.
Hoppas, hoppas, vi måste dessutom ha tag i en extra bur snart, för nästa vecka måste vi sära på ungarna, honor i en och hanar i en... ingen inavel här inte tack.

  

När jag kom i morse med matskållen breddad med god mat, så hängde alla 11 råttor på burgallret, och såg ut som dom inte fått mat på en vecka! dom är för goa! ^^,



Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, det är tråkigt väder ute.. undra om solen någonsin kommer tillbaka?*snyft*
Och vi har inga pengar till att göra något heller..

Någon som har något tips på något skoj o göra?



Fick föresten mitt kör lämp idag! Yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0