Ungarna


Våra snuttar som ligger och gosar i hängmattan.


Idag ska 2 komma hit och hämta råttor om allt går som det skall.
Lämpade även av 2 hanar vid centralstationen kl halv 8 i morse... Så jag lär vara lagom seg tills ikväll.
Sen får de resterande 4 hanarna nog tyvärr gå till en djurbutik, för hanarna är inte lika eftertraktade. Men det kan jag gott förstå.... Om jag kunde förmedla lukten som kommer från deras bur bara 1 minut efter storstädning... Ja så elak skulle jag inte vara för då skulle ni, kära läsare, nog storkna!

Önskar jag kunde behålla dom, men hanarnas starka dofter gör bara allergin värre, så det är ingen idé alls.

Var föresten och kikade in på Netto igår, eftersom den butiken ligger en bra bit bort så är det en god vandringsväg.
Och vad hittar man om inte massa scrappgrejer!? Visserligen var inte allt fint material, men det kan man inte förvänta sig i en sån butik.
Se så man kan hitta oväntade användbara saker i skruttbutiker ;P

Kommentarer
Postat av: annah

"riktigt" scrapmaterial kan vara riktigt svinigt dyrt. Har man bara fantasi kan man scrappa med nästan vad som helst.

Kul att du hittade billigt.

2008-06-30 @ 03:46:24
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0