Vakna på fel sida

Idag känns allt fel... Vaknade på fel sida.
När jag försökte sova igår så var det en som höll på att ringa och skicka mess hela tiden. och är det något jag verkligen inte gillar så är det när någon stör mig när jag ska sova.
Så jag blev skit förbannad, och stängde tillslut av telen, personen ifråga var full, så då går det ju inte att prata förnuft i dom ändå.
Sen idag så har jag bråkat med min syrra... så nu sitter hon och surar på sitt rum *suck*
Var nere och köpte teoribok och sådant förut så nu har jag massa häften och böcker, har även min första körlektion kl 14:40, jag är inte så sugen på det. Men om jag avbokar kommer det nog kosta det med, så det är lika bra att gå.

Laddade även ner en bok i att lära sig själv japanska igår... jag fattade faktist ganska mycket ;P Så det var roligt.
Satt med det hela kvällen!
Jag letade som en tok över nätet efter lära sig japanska-kurser. men jag hittade Nada.
Kommer nog till hösten.. Annars får jag la ta det i skolan. Vi har väll, men jag vill ha det för skojs skull, slippa ha pressen av betyg över mig samtidigt =/

Måste också berätta att Mitire varit mycket snällare nu det senaste. Min gosegoja, hon vill inte riktigt gosa, men hon kan sitta på mig utan att vara aggresiv och hon har inga problem med att gå upp på min arm. Utan att bita av köttslamsor.
Fortfarande bara mamma som får gosa..... Men det är alltid något... Inga sår någonstans ^^,
Men jag har däremot fått ganska många ärr =/ dom är stora med.


Mitire som vill bada men inte kommer åt vattnet, precis innan kameran dog. Hon badade faktist sen.

   
 
Det här möts vi av varje dag.... Som sitter som klistrade vid gallret så fort dom hör våra röster.
Jag kommer sakna dom så mycket!
Synd att det luktar stall i buren efter bara några minuter bara..... men dom är ju ändå 11 stycken :O
Dom ska delas på nu, så det inte blir några unwanted pregnancies.
Tror inte mamman har någon mjölk kvar, stackarn. hon blir ju attackerad av ungarna. Dom är verkligen hungriga dygnet runt. Hon kommer säkert tycka det är jätte skönt när dom åker ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rätt söta ju ahah

2008-06-20 @ 09:31:58
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0