Kreativitet?

Kan ju börja med att säga att jag kommer inte sova på rygg inatt =/
Jag satt ute i solen och pluggade matte, och det kändes inte som om det var så lång tid, men jag var väll så koncentrerad att jag inte riktigt hade någon tidsuppfattning. Ser ut som om jag har en vit hud-bh på mig! Haha, med den lilla lappen utstickande också, som cherry on top.
Har pluggat mycket matte nu, ska ha prov på torsdag så det gäller att jag blir klar med kapitlet. det har faktist gått ganska smärtfritt och det är väll bara bra då jag inte har någon att fråga om hjälp här hemma.
25xy(x+17) upphöjt i 2.... blä

Köpte 3 kanvas dukar häromdagen, får se vad jag ska hitta på, väggarna i vårt vardagsrum är lämpligen tomma.
Köpte även kaffefilter samtidigt! Ska försöka mig på att göra rosor av det! Har lite o pillra med på sommarlovet, får jag inte pyssla och göra något kreativt blir jag gaaalen!

Imon ska jag till skolsyster och snacka, får se vad hon säger...Jag missar Filosofin, men det är väll bra..Läraren är inte den bästa kan jag ju säga.

Råttbebbarna har blivit jätte stora och fina nu, eller ja inte så stora kanske men dom har myyycket mer päls nu.
Till nästa helg blir det till att sätta upp annnonser lagom till dom öppnar sina ögon så man kan ta söta foton på dem!

   

 


Behöver du få utlopp för din kreativitet, vad gör du förnått då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0