Inte nöjd

Mitt sista bidrag, jag har tagit slut på papper som sagt.

Blev ju en på min syster, fotot passade änna in på bakgrunden lite....

Jag tyckte det blev tomt och försökte hitta på grejer som kunde fylla ut, och sen blev det bara värre och värre, så jag är inte helt nöjd, men det får gå.


image28
Och min kamera ger som vanligt inte det rätta utseendet, blir less på det.

Kronan är målad med ljusrosa akrylfärg och sedan har jag duttat guld på och limmat pärlor, guldet syns knappt vilket är tråkigt.

guldkant på den gröna bakgrunden bakom fotot med.

Lite mer spets... märks kanske att jag gillar spets?

Det roliga med denna LO är att min syster är allt annat än en prinsessa, men jag tyckte hon skulle få vara det ändå =)

Jag längtar verkligen till mässan på lördag! hoppas det inte blir allt för trångt och mycket folk.

Ska nog gå både lördag och söndag, får se hur det blir och hur mycket pengar man har kvar.. troligtvist inte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0