Påsk "påse"

Provade på att göra en liten påsk korg, eller påse...
Det var skoj o göra och min mormor blev glad!

Gjorde den av vanligt vitt akvarell papper, var egentligen meningen att det skulle vara en test....men jag målade med lite torr chalks och det såg bra ut så jag fortsatte!
Papper från InEx och ägget har jag försökt klippa ut själv.. gick väll hyffsat till ändå tycker jag!
Gult band med rosett och en pärla i mitten!
Undvek att färga den inuti, lade en gul servett däri istället! och Massa! påsk godis, fick plats mer än jag förväntade!
Enkel att göra, utgick från en mall från scrappiz.se


På snedden....


Framifrån..

Definitivt något jag kommer göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0