Fobier

Idag har jag faktist fått pluggat en del, psykologi arbetet som jag skriver är om fobier, vilket jag tycker är intressant.
Jag fastnade dock nyss, så jag tänkte att jag skulle lägga mig och läsa lite istället för att sitta och traggla med något som inte kommer funka.
Ska upp tidigt imon, och efter skolan ska jag upp till sahlgrenska och träffa en ny läkare, se vad gubben säger, ifall ja får börja med sprutorna någon gång under denna livstid.
Åt två apelsiner förut.... har fått klåda runt munnen och ont i magen  haha, kanske är för det är starkt?

Har du någon fobi?

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Jao, jag har en enorm fobi för spindlar. Ärvde den faktiskt av syrran. Jag ville ju så gärna vara som hon, och hon hatade spindlar. Innan dess lekte jag med dem utan problem. Dock har den blivit något bättre sen jag fick barn. Det kröp en liten, liten spindel på Als täcke när hon var nyfödd, så jag tog den och mosade den med handen. SEN kom jag på vad jag hade gjort, frös till och blev alldeles kallsvettig! Fötter har jag väldigt svårt för också. Men inte sambons för hans fötter är väldigt fina.. konstigt. Alltså inte att han har fina fötter utan att bara hans går bra! (ja och mina då.. knappt)

2008-05-13 @ 08:13:20
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0