Hårigt

Idag har det varit en bra dag, hade svenska B och matte B och ingen filosofi, så vi slutade tidigt, åkte in till stan med Ida och käkade hamburgare, första gången på över ett år jag käkade mcdonalds! men det är bara för jag fastnat för burgerking istället, inte för att man är duktig ;P

Väl hemma så segade jag till ordentligt, bara låg och dåsa i sängen tills morsan kom hem och jag var tvungen att dra ner till torget och handla mat.
Jag köpte en god kyckling sallad, färdigpaketerad men lyckan förstördes när jag möttes av ett stort svart hårstrå när jag tog av locket.  Det var den middagen det.
Så istället så åt jag chips!
Hittade en gång en hårklump i en chipspåse en gång med! en hår KLUMP. inte ett hårstrå, en klump, eller en Tuss kanske det kallas. Not so fresh.
 Någon som är efter mig kanske *sneglar över axeln*
Jag mailade och klagade men så ville dom att jag skulle in med påsen och trallala, så jag sket i det. Det ända som skulle hända var väll att man skulle fått en tjuga tillbaka eller en ny påse?
 Anyways...

En chipspåse, lite äckliga mackaroner med ost och några gurkskivor senare.... så sitter man här och tråkar.
Jag ska förmodligen plugga lite, as usual. Är ledig imon och på onsdag, så det är skönt! Får försöka plugga då, så jag blir av med sakerna någon gång!

Denna omgång med studiebidrag så ska jag spara 1000 spänn.. en bit på vägen till min tatuering.
Och så hoppas jag att mitt lämplighetsintyg kommer snart, så jag kan börja köra någon gång, ta körkort under sommaren, åka till skottland hoppas jag att vi hinner med och har råd med också..
Får ta det som det kommer, men det är ju iallafall lite att se fram emot!

Vad ska ni göra i sommar? några speciella planer?

Kommentarer
Postat av: idaa

uuusshh fy faan va growse! jag skulel inte helelr ätit den kycklingsalladen..uhh

2008-05-20 @ 12:28:50
URL: http://www.iday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0