Ovant

Nu har min blogg blivit flyttad, det känns lite ovant... men inget nytt här ju, vad tråkigt :/ eller så kanske jag bara inte hittat det än?

Är ledig idag med, ligger här och slappar.. käkar macka utan någonting på för att jag inte hittade något pålägg och det är så tråkigt med bara smör...
Har sådan träningsvärk i magen att jag inte kan skratta, nysa, hosta eller sätta mig upp utan att få ont. Praktiskt taget rullar ur sängen eftersom jag inte kan resa mig haha. Så går det när man anstränger sig för en gångs skull ;P
Jag är sååå sugen på mcdonalds... efter jag käkade den cheeseburgaren häromdan med Ida, så har jag fått smak för det igen.
Men istället sitter jag här med en brödbit med massa äckliga solrosfrön i.... fattar inte varför dom envisnas med att stoppa solrosfrön i allt, har dom inte tänkt på att det faktist finns människor som tycker det är svinäckligt.. Bläää! *Spottar ut det 100ade solrosfröet* Det är ju nästan som att äta melon det här.... förutom att melon är hundra gånger goare.
Ska gå och dela med mig till min goja... hon gillar ju solrosfrön... ;P

None

Kommentarer
Postat av: idaa

jaaa...vå mpste gå o öta på mc donalds snart igen. Det e så gott:)

2008-05-21 @ 17:27:31
Postat av: Anonym

uppdaterat igen haha

2008-05-21 @ 18:15:50
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa jag vill att du ska hjälpa mig med bloggens utseende haha varför kommer du vara uttråkad då? du har väl massa läxor att göra hahah:P

2008-05-21 @ 18:17:17
Postat av: Vaniljlatte

Jag slapp skriva i sån där kod den här gången i alla fall i kommentaren till vi ska få tillökning 2:)

2008-05-23 @ 21:22:49
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0