Piss

Idag var det skolan som gällde.. efter en liten miniledighet. Vi hade som läxa att läsa ut en bok tills imon, men tror ni inte jag somnade mitt i... Nåjaa.... Fick vi ännu en stor läxa i engelskan. Vi ska nu skriva en uppsats om denna boken i högskolenivå... of course. Det är inte redan tillräckligt avancerat ;P Fast det är ju iochförsig C kursen..
Efteråt satt jag och tjattrade lite med ida innan jag åkte iväg för att möta min syster och gå och äta.
Men på spårvagnen så händer det som hände för några veckor sen.. jag sätter mig på ett säte som luktar PISS.
Jag ska maila till västtrafik sen och klaga... fan.  Inte för att jag vet vad dom ska göra direkt.... slänga ut alla fullegubbar som går på låter som en bra idé.. dom har ju ändå inte pengar till att åka, dom tjuvåker ändå. Allt för den där ljuva ölen huh?

Väl hemma, mätt och belåten så får man sig en fin hälsning av Mitire.

Såhär fin blev min arm efter hälsningen.. Snäll liten bulldog som hon är...släpper inte taget heller..så man vet inte vart man ska ta vägen.. man kan ju inte direkt så henne mot väggen haha, hon är så liten.... *grrrrr*



Och efteråt så sitter hon på gardinstången för att komma undan och försöker se oskyldig ut.




Hon måste ju ha börjat bli könsmogen, hela hon är ett stort PMS monster.
Och om inte annat så ska vi se om vi ska vingklippa lite i sommar så hon iallafall inte kan flyga och attackera en och för att hon inte ska kunna flyga iväg när vi är i sommarstugan.

I dag ska jag....plugga igen.. prov imon!

Igår skickade föresten min lärare Sms klockan 12 på natten? hahaha... han berättade sen idag i skolan att hans tjej hade undrat vem han smsade med, eftersom det var så sent. Hahaha..
Han skulle bara avboka en tid som vi skulle ha idag till prov... fast det är egentligen nästa vecka, så det var ju onödigt iallafall. ;P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0