Sår och dum goja

Igår när jag satt och tittade på det sår som Mitire tillfogat min stackars arm, så såg det konstigt ut, och jag var trött på skorpan som sitter där... när jag väl försökte få bort det så började det komma ut massa var där ur, usch.
Så jag lät bli att dra bort skorpan, och idag så var det ännu mer.. Jävla fågel "#¤%&
Men nu drog jag bort skorpan och tvättade såret med desivon, så får det bilda en ny skorpa nu när såret är rent åtminstonde.
Hon bet mig dessutom nyss typ 3cm brevid, så jag kommer nog få ett sår där med.
Jag har skrivit i ett papegojforum, för tydligen så funkar ju inte mina nuvarande metoder. så jag får hitta något annat, för det skulle aldrig falla mig in att göra mig av med henne... hon ska dö med mig. She's going down with me. Gojor blir ju ändå väldigt gamla.. Just morhuvad är väll medelåldern 35 tror jag.. men det kan ju vara mer eller mindre, och större kan ju bli 100 år ;P det du!
Hon är och kommer alltid vara min lilla ögonsten, hur mycket hon än hatar mig. och när jag väl flyttar hemifrån så får hon helt enkelt gilla läget att mamma inte är där längre.



Saknar när hon ville gosa med mig om mornarna och på kvällarna... när hon gillade mig över huvudtaget.
Men papegojor är nyckfulla, för jag har inte gjort annat än att försöka få hennes gillande.


I miss this!

Kommentarer
Postat av: molly

min mamma har morhuvade papegojor... och en köpte vi direkt av uppfödaren och då va han mysig och jätte go! Flög till mig och lät mig klappa han osv. Men vetrar han inte tycka om mig alls. Boor inte där längre men ändå...



(hittade hit via google)

2011-12-09 @ 11:31:24
URL: http://molllyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0