Tacopaj

Igår så åt jag Taco paj för första gången, jag fullkomligen älskar Tacos vanligtvis, så jag tänkte att det säkert skulle vara en hit med... och det var det !   yumm!
Käkade även skivade bananer med honung och blockchoklad i ugnen med lättglass efteråt ;P pretty tasty
Men jag råkade lägga på lite mycket honung, jag är inte ett big fan of honung. Yukk

Idag har det vart rena rama sommarvädret, gick med kortärmat ute, önskar jag kunde tagit av mig mer.
Lämnade in 2 uppgifter som jag suttit och sugit på ett tag, psykologin såg bra ut, men samhällsarbetet om trafficking såg inte så bra ut, men jag är så trött på den att jag inte orkar bry mig.

På spårvagnen hem så luktade det PISS... alltså inte en så särskilt trevlig doft om jag får säga det, var nästan rädd att jag satt mig i det(!) eller något.. så starkt som det luktade (jävla fullegubbar!) Jag flyttade på mig och hoppades på det bästa, längre fram var det iallafall inget piss. Jag hade btw inte satt mig i det, var tvungen att lukta på byxan när jag kom hem sen haha! usch. Men dom luktade bara tvättmedel, so it was fine... annars skulle jag behövt skrubba mig gul och blå i duschen med fullegubbspiss på rumpan! urk
Förra sommaren så satte jag mig i ÖL däremot, men det är ju mycket trevligare än piss.
Men varför ska man pissa och hälla öl på sätena?
Inte nog med att jag trodde jag hade piss på byxorna på väg hem, så kommer det en sån trevlig fullegubbe som skjuter ut snor med näsan preciiis utanför mitt fönster och jag tänker, "Fan heller att han ska sätta sig här" men visst gjorde han det.... med öl i handen och luktade gammal sur cigarettfimp som legat i blöt.
Jag måste se väldigt vänlig ut eftersom dom alltid sätter sig brevid mig och ska prata.

Jag har fortfarande en milshög hög med läxor och göra, så efter jag ätit resterna av taco pajen i kylen och slappat lite så är det bara att sätta igång! har dessutom Svenska prov imon!

Hoppas eran dag vart bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0