Tomater med krydda!

Just nu så sitter jag och äter cocktailtomarer med grillkrydda på, yum yum! Nyttigare än chipsen jag egentligen vill smälla i mig!

Var hos läkaren idag, som inte ens visste att vi kom eftersom han glömt skriva in det i sin bok, men vi fick komma in iallafall vilket var bra.
Fick göra Ännu ett Spirometri test... har gjort 100 sådana nu känns det som.
Spirometri test är ett test för att se lungornas kapacitet, man andas vanligt några sekunder sen ska man dra in allt vad man kan och sen blåååsa ut i maskinen tills man faller av stolen.. vilket jag nästan gjorde ;P fick kramp i sidan.
Jag har tydligen inte jätte bra, men det är ingen fara iallfall... det är okej. Vilket är bra, tyder ju på att alla mediciner och så fungerar.
Sen sa han att ifall jag nu ska vaccinera mig mot hundallergin, så är det en väntelista på 2 år =/
Hinner ju gå i pension innan jag får börja med det ;P

Men att min andra läkare skulle höra av sig till mig om hur det blir och allt sådant, får hoppas dom ringer denna gången nu då, eftersom dom inte gjorde det sistens.

Imon är jag ledig.. blev ju klar med Datakursen, så det är GÖTT! Vill veta nu vilket betyg jag får också ;P


Ikväll är det Ugly betty och Desperate housewives!


Är det föresten någon som vet vad som hände med "unga mödrar"?

Förra torsdagen så var det avsnitt 17, men det kommer inget idag eller imon, men på tordag är det avsnitt 20 ?! :S


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur i hela kan d vara TVÅ års väntetid på en spruta ? Det e ju galet :O

2008-05-14 @ 20:22:13
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0