Stan

Hör ungarna piper i kapp i rummet intill... att hon orkar lyssna på dem. Hon ligger bara och sover, och vill inte ha någon mat, men det är väll förståeligt, hon är väll helt utmattad =/ stackaren. Så vi försöker igen imorgon.

Var i stan idag och rände omkring med L i flera timmar, så jag har blåsor på fötterna =( ajj aj säger jag bara!
Hittade några fina grejer, men jag har inte så mycket att röra mig med, eftersom jag ska spara till min tattoo..
Men jag fick köpt 6 par trosor! det du!
Och en fin tjock fantasybok till min morsa till morsdag, men eftersom jag inte klarar av att vänta på saker och ting så fick hon den idag och hon blev Super glad! och då blir man själv så glad och stolt över att man prickade rätt ^^,
När jag och L satt på apoteket inne i stan så stod det en kvinna framför oss. hon hade på en sån där halvlång tunika som satt knappt under rumpan, och så hade hon jeans på sig... det roliga var bara att jeansen satt nedanför rumpan?
Så när hon lutar sig fram och pratar med apotekstanten så *Helluuu everybody*. Inte en trevlig syn måste jag säga =S
Flera som såg det, apotekstanterna undra ifall dom skulle gå fram och säga till men dom kunde inte med..
Jag undrar ifall det inte var något fel med henne, jag har ingen aning.... allt jag vet är att hon var jätte svettig och att det blev avtryck efteråt på stolen hon suttit på. Mums..

Jag introducerade även L för thaimats stället som jag älskar, fast denna gången hade dom änna råkat hälla i en liter chilli eller nått? för vi båda satt där varma och med rinnande näsor medan vi skrattade åt varran. Det var varmt och Starkt!
När vi stod i kön för att beställa maten så känner jag hur någon börjar borsta på min rygg.. haha
Jag fattar inte ens vad som händer, jag är så van vid att folk står och knör och håller på..
Tydligen så hade jag en stor flygmyra i håret som kvinnan bakom försökte vifta bort! snällt. =)
Men det tog mig typ 5h innan jag fattade att någon stod och borstade på mig..



Boken jag köpte till min mor, riktigt go en på 735 sidor.. riktigt godis för henne ^^, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0