Kort och husbygge

Idag var vi ute hos mormor och morfar igen, ingen hundring hittad =/ jag måste ha tappat den ute någonstans då.
Men snäll som mormor är så fick jag en till. <3
Min kusin var där idag, men han åkte hem sen iallafall... man blir ju hjärnskadad i närheten av han.
Min morsa och morfar håller på och bygger ut våran lilla "sommarstuga" och är snart klara! ska bli skönt när vi börjar måla eller tapetsera, vilket vi nu bestämmer oss för! det där sista..

Riktigt gött.



Fick en chans att sno en liten titt på bebbarna när dom äter! snutt =)



Och det här slängde jag snabbt ihop igår efter eurovision, gillar egentligen inte Vita kort... Men det fick lov att bli det, man måste ju prova någon gång.

Njut nu, resten av söndagen!


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

tyckte det kortet blev jättefint! :)

2008-05-25 @ 19:19:36
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: emma

Den var superrolig, tills schlagern, haha :P Ååh, det är inget för mig, och sen när man såg vilken klass dom höll i år så blev det veeerkligen inget för mig! ;D

2008-05-26 @ 11:10:01
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0