Äntligen.. ? eller.....

Hurra, jag är sjuk.

Eller jag är väll inte överförtjust, men jag har gått och känt mig småsjuk och hängig så länge nu, bara väntat på att alla förkyldningar som flyger omkring just nu ska träffa just mig.
Och det har den gjort.
Jag somnade sött igår natt och vaknade med ont i halsen, eller inte halsen kanske utan längst bak i gommen/bihålorna, something something, snor och allmänt hängig.

Nu har vi fått upp min enorma garderob som vi köpte på ikea.... och den är enorm, jag kan nog bo där inne.
Var faktist relativt krångelfritt och inga delar fattades, som ikea egentligen är känt för.


Sprang in till stan en snabbis och köpte lite scrapp papper, jag är så snabb på att göra slut på mina enfärgade papper, men dom mönstrade sparar jag och snålar på som om dom är gjorda av guld.. (Vilket de kan vara med tanke på priserna dom tar ibland!!!)

Imon är det fredag och imon ska jag bara slappa, kurera mig och scrappa, julkort i massor och annat.
Spela och läsa och allt sånt som jag annars inte hinner med =) längtar!

Har bränt av Mirrors edge och snart Fable 2 och Fallout 3, så snart ska spelas!

Hoppas ni är friska och att ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack vad bra....det e så grymt o jag blir så ledsen då jag läaser om hur de behandlas :( Ha det bäst! Kram

2008-11-28 @ 06:08:21
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

Tack för svaret i bloggen. Du är så klok och har så vettiga kommentarer :)



Jo det är lika bra att sjukan bryter ut ordentligt om den har tänkt göra det. Själv kände jag mig kass i två veckor innan det riktigt bröt ut.

Ha en toppenfin helg och första advent!

Kram

2008-11-28 @ 10:28:26
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0