Jävla skit

Idag var det skola och sen efteråt simning, var jätte mycket folk som skulle simma och plaska en i ansiktet.

5e gången idag, men nu blir det vila på en vecka, dels för att min arm knakade misstänksamt varje simtag och gjorde ont och jag hade nackspärr, men också för att röda veckan och simning inte går så bra ihop.
Men eftersom jag redan simmat 2 gånger denna veckan så har jag redan gjort mina timmar!

Man märker att man börjar få bättre kondis nu, simmade lika mycket under en halvtimme som vi gjorde på dubbelt så lång tid första gången.

Har vart på lite mysko humör idag, känner mig allmänt småirriterad och vill bara sparka någon på smalbenen.

Min svenska lärare har dessutom varit väldigt omedgörlig.

Vi hade en kvinna först, varpå vi hade ca 5 arbeten/prov och nationella sen var kursen slut, men så efter sommarlovet så fick vi en annan lärare, vi fick på så sätt börja om från början och det känns som de förra uppgifterna inte räknas.
Nu har jag massa extra och dubbla läxor och han gnäller om att han vill att jag ska fortsätta nästa termin också!
Jag vägrar.... Om skolan inte hade bytt lärare skulle jag varit klar med svenska B vid dethär laget!

Gaaaaah

Ibland blir jag galen på min skola

Kommentarer
Postat av: Acke

Jag lider med dig, förstår att det är jobbigt =( men en dag så är det klart :P på den skolan ijallefall

2008-11-13 @ 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0